7/1/2013



Viktorek mě dnes donutil vyrazit na zahrádku, na kapustičky. Naše zahrádka, to je dekadence sama. Od té doby, co jsme začali se stavbou, musela ustoupit zájmům bydlení. A upřímně, i když třeba čas byl, nebyla chuť. Vymýšlení a kroužení kolem domečku to vyhrávalo na plné čáře. I z té krátké chvíle mezi nezoranými záhonky, zahnívajícími zbytky úrody, neposekanými cestičkami jsem ale měla skutečnou vnitřní radost, takové to teplo v duši. A tak jsem hned začala splétat plány, co, kde, jak a kdy začít - nastudovat si principy permakulturního zahradničení, převozit kompost, vytvořit vyvýšené záhonky, navrhnout zahradní koutek s přístřeškem, lavičkou, vysadit růže (kdo by to byl do mě řekl!)...  Je toho hodně, nejradši bych začala hned. Uvidíme, co na tyto moje plány rodina, domek, škola, svět. :) 








1 komentář:

  1. Klári, ahoj,

    já plánuji začít s bylinkami na balkoně na jaře. Vydržíme spolu?

    Tereza

    OdpovědětVymazat