13/6/2013

 



Takža den nabitý událostma až po strop. Hodinu před tím než jsem měla vyrazit na státnice, mi zedníci zatarasili výjezdovou cestu matrošem na střechu. Ještě že Luboš nebdal jejich slibů, že to rychle odklidí a poslal mě na autobus. Odklizený to totiž bylo až dávno potom, co už jsem měla zkoušky na sebou. Pak ty zkoušky, na kterých jsem sice spíš měla možnost prožít vedění o vlastní nevědomosti, ale unavené komisy to přišlo dostatečně dobrý, takže dobrý. (Jupííí! Už jen práci napsat.) Couračka Prahou, kabelka ve slevě a telefonát z domu, že je tam toho matroše, dělníků, dětí atd. nějak moc,tak ať radši dorazím dřív než později. Tak necelé dvě hoďky domu busem. Mucky s dětma, trochu osladit život a razíme na jahody. "Moc sladké nejsou, ale něco s nima vymyslíme." Trochu pomoc Lubošovi, který celý den hlídal děti, koordinoval dělníky, dohlížel na jejich práci a ke konci dne ještě složil hromadu písku a dopumpoval vanu na zítřejší zalívaní. Trochu poklidit, vykoupat děti, spát. Nastartovaní rodiče myslí, že po takovém dnu padnou a ono to jaksi nejde. Tak aspoň večer spolu a trochu pořádek ve fotkách. A pak už snad dobrou. Dobrou! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat