17/10/2013




Dnes jsme si s dětma udělali výlet na Mělník.

Byla jsem tam všeho všudy jen jednou v životě, a to zrovna, abych přivedla na svět Anežku. Když jsem dostala echo, že v Neratovicích bude tu noc pravděpodobně plno a už jsem trochu tušila události příchozí, našla jsem narychlo pro Luboše na netu cestu na Mělník a pro jistotu to nechala otevřené pro rychlé vyhledání. Jak se to ve 2 v noci hodilo. Na cestu do porodnice jsme se už v Mělníce ptali skupinky připitých náctiletých, které jsme odchytli jako jediné kolemjdoucí. Snažila jsem se na sobě nedat vědět, že už mám kontrakce asi po dvou minutách. I tak z toho pravděpodobně měli srandu. To mám s Mělníkem spojené. Porodnici jsme opouštěli, když byla tak šílená inverze, že bylo vidět tak na dva metry.

Dnes jsme jeli opět do porodnice. Hledat někoho, s kým bych mohla za pár měsíců porodit bez co nejmenších intervencí. Pak jsme si zašli na soutok Labe a Vltavy, kam jsem se chystala už hezkých pár let, co tu bydlíme a nikdy to nevyšlo. Zase byla inverze a mlha, že by se krájet dala, ale cíl výletu byl (alespoň částečně) splněn. Povídala jsem dětem o řekách a porodech. Soutok působil i v mlze poměrně majestátně.

Jsem zvědavá, kdy se na Mělník podíváme zase příště. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat