21/10/2013


Během včerejška jsem vyrobila pro Viktorka lišku, kterou dostane za statečné překonání menšího lékařského zákroku, který ho čeká ve středu. Inspirací mi byla tato úžasná liška, kterou jsem objevila ve tři v noci, když jsem ze soboty na neděli nemohla spát.

S těhotenskou nespavostí mám zkušenost ze všech tří těhotenství. Probudím se tak kolem druhé a usínám někdy před pátou. Musím ale říct, že to je jedna z těch těhotenských "nepříjemností", které mě vysloveně těší. Nejlepší nápady u mě totiž zásadně přicházejí kolem třetí v noci. Toho teď využívám hlavně při psaní své práce. Ale tuto noc jsem zažila spíše výtvarnou vzpruhu.

Minulý týden jsem si totiž na jarmarku v Lysé nad Labem koupila filc od Evči s velice mlhavou představou, co bych z něj chtěla vyrobit. Teď ale v ty tři v noci přišlo osvícení, že z něj budu postupně vyrábět propriety pro první dětské divadelní počiny. Viktorek už je ve věku, kdy ho klasické české pohádky nejen zajímají, ale doslova fascinují. Navíc (po čtyřech letech mého snažení) začíná mít rád hry, při nichž se uplatňuje vlastní fantazie. Navíc jsou za rohem jedny narozeniny, druhé narozeniny, Vánoce. Velkou inspirací mi je taktéž práce výtvarnice Phoebe Wahl, jejíž práci už dlouho sleduju a mám ji čím dál radši. Takže bingo.

Mým prvním počinem je liška, protože ta u nás prostě letí. Druhým bude možná vlk nebo jelen. A pak budu muset začít s postavičkama, ale to už bude vyšší dívčí.

Ještě že po nocích nemůžu spát. :)

(Více fotek lišky dodám, až bude v rukou svého budoucího majitele.)

Žádné komentáře:

Okomentovat