2/12/2013


Je tu advent, moje nejmilejší část roku. Dětem jsem vytáhla z garáže všechny možný adventní aktivity, knížky, hry, apod., který jsem pořídila už loni. Na něco teprve teď dozrály.

Viktorek se uzdravil z neštovic, tak už s ním je konečně trochu řeč. Dnes jsme spolu vyráběli řetěz z filcu (fotky dodám, až bude trochu kompletnější) a tuto filcovou korunku pro rytíře. Původně byla myšlena jako vánoční dárek pro jednoho milého chlapečka (od letoška u nás poprvé dává část dárků Ježíšek a část si jich vyrábíme pro sebe navzájem), ale pak se na ní Vikis nějak upnul a už jí nechce sundat z hlavy. Tak už mu asi zůstane. Aspoň bude příležitost udělat další, trochu vymakanější. Je to jednoduchý a poměrně rychlý (inspirace opět u moc šikovné Elodey).

S neštovicema se teď potýká Anežka. Snad to u ní bude mít stejně rychlý průběh jako u bratra.

Já se snažím advent prožít duchovně. Včera mě hodně oslovila první adventní mše. Jen se tomu trochu otevřít!

Žádné komentáře:

Okomentovat