Bříško




Skoro nikdy nikdo nefotí mně, tak musím sama, chci-li mít z tohoto těhotenství alespoň jednu fotku s bříškem. Dnes vysvitlo slunce, tak jsem vyrazila trochu načerpat na zahradu a při té příležitosti něco vyblejskla - 33tt.

Týden zatím probíhal doslova s "rytmem v patách". Měli jsem rozbité auto, tak jsem dva dny nedělala téměř nic jiného než ťapala s dětmi do školky/ze školky. To znamená denně něco přes kilometr krát čtyři (což je třeba vynásobit ještě jedním ne moc chodícím/nerado se vozícím dítětem). Vikis byl super. Vyfasoval vestičku, aby byl při cestě ve tmě vidět. Kolo, na kterém se převážně přemísťuje, jsem mu nedovolila, protože bylo namrzlo. Tak ťapal a skoro se mi zdá, že ho to začalo bavit.

V noci na dnešek se nám auto objevilo před domem (lepší překvapení mi nemohl pan opravář přichystat). Hlava i děti už byly ale nachystány na cestu pěšky, tak jsme zase ťapali. A protože jsem šílená konzerva, asi si ten nový rituál raního ťapání ponechám. Odpoledne, to už budiž požehnáno autu. Mezitím se na něj chodím dívat z okna a zase se cítím volná jako pták. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat