Matka v hibernaci



Dnes jsme odstrojili stromeček, Vánoce končí zítra. Sice ještě zpíváme koledy, ale hlavou už jsem v rytmu a povinnostech všedních dní příštího týdne. Vánoce jsme měli radostné a veselé. Taky trochu hektické, ale tak správně hektické. Obědy u příbuzných, večírky s kamarády, výlety, večery ve dvou a tak. Především mně se dostalo tolik opečovávání v podobě hlídání dětí, dárečků a tak, že ani nevím, jestli jsem si to zasloužila. Dost jsem zamakala na své školní práci, kterou díky tomuto možná dokončím už ke konci ledna. Ale jinak prostě matka v hibernaci.

Na příští týden se těším. Sice to bude trochu s "rytmem v patách", ale zase mi ten rytmus všedních dní dává určitou jistotu, kterou především teď ke konci těhotenství (8 týdnů do termínu) tolik potřebuju.

Tak přeju všem (nejen) matkám ve sváteční hibernaci úspěšný začátek nového roku se spíš pozvolnějším startem. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat