Quiet and Sleepy






Našla jsem dvě nové procházky, kam ráda beru děti. Obě ve městě a přitom v krásné, klidné přírodě.

Doma se naproti tomu pořád něco děje. Ikea změnila modul kuchyní, tak jsme rychle doobjednávali celou druhou polovinu naší plánované mega kuchyně. Přivezli ji DHLkem ze Švédska přímo přede dveře. Něco jsem ještě zapomněla, tak tam musím znovu. Skoro už jsem zapomněla, jaká tíha rozhodování to je vybavovat nový dům novými věcmi. Rozhodla jsem se pro bělenou břízu jako barvu těch nových skříněk a byla z toho celý víkend rozložená, jestli to neměla být bílá. Ještě že jsou věci, které umí člověka ve správný čas uzemnit. V mém případě dětská infekční nemoc, o níž jsem slyšela prvně v životě, a která mě tak slušně uzemnila, že si Luboš musel vzít dva dny dovolenou, aby se postaral o děti (u nichž byl její průběh podstaně mírnější). A dvířka? Když už jsem měla tu sílu, abych kolem nich prošla, byla mi jejich barva upřímně ukradená.

Taky dělám něco malého pracovního, dokonce dvojpracovního. Obojí začíná za dva týdny. Těším se na obojí a bojím se obojího.

Tak chodím na ty procházku a čistím hlavu s mými třemi nejlepšími společníky a krom toho poslouchám Sleepy Tigers:





Žádné komentáře:

Okomentovat