Co nového na domku?






Vymalováno, položeny OSB desky a část sibiřských palubek, aneb o víkendu se tu fakt makalo a náš vršek se po dvou letech prací blíží dokončení.  

No a protože se nahoru moc nedostanu, tak jsem čachrovala aspoň dole - další kousek z garáže v obývákovém pokusném režimu. Uvidíme, který tam nakonec zůstane. (Košíčky ve vitríně od Jany Grešákové dost nahrávají této variantě.)


Tak teď už jen vydržet a nenechat si v téhle aktuální finální fázi barák přerůst před hlavu!

Všem našim pomocníkům patří velký dík!

7 komentářů:

  1. Krása! A s Polockem to kredenci moc sluší....Jo a máte skvělý hodiny, těm tleskám!

    OdpovědětVymazat
  2. :) děkuji! no, kredenc by zasloužila renovaci, ale to vidím jako projekt spíš na důchod než na teď a Pollock je samozřejmě úžasný i bez kredence :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky tleskám:) Moc se mi u vás doma líbí. Kredenc zavidím. Mám radost, že jsem váš blog objevila!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem taky ráda, že jste ho objevila. :) Díky za pochvalu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem projela celý váš blog a zjistila jsem, že žabí rybníček je někde blízko nás:) Až bude Martin Petiška v naší (brandýské) knihovně, dám vám vědět!;)

      Vymazat
    2. Ne, tak to opravdu nejsme daleko od sebe. :) A jak tak koukám na Váš blog, vypadá to, že se v té Vaší knihovně pořád něco děje, proč nejsme ještě registrovaní?! Brzy napravíme.

      Vymazat
  5. Tak já se taky přidávám k těm, co jsou rádi, že objevili!
    Projíždím a kochám se:).

    OdpovědětVymazat