Z našeho obýváku






Naše bydlení dostalo před Vánoci několik finálních úprav. Nejen pokojíčky nahoře, ale i obývací místnost. Rozhodli jsme se vintage kredenc nahradit praktičtější knihovnou a myslím, že jsme udělali dobře. Velká místnost působí útulněji, víc obývákově a knihovna (s úžasným halabalovským křeslem hned vedle) funguje přesně, jak by měla - vyzývá ke čtení, prohlížení, předčítání. A všechny knížky na jednom místě jsou taky velká výhoda. Kredenc najde svoje uplatnění v návštěvní místnosti.

Krom toho jsem dostala darem druhou kuchyň, resp, děti dostaly, ale já tím trochu víc prostoru na lince. Je to ikea hack, z nočního stolku rast. Luboš dokoupil nějaké spárovky, ostatní jsme měli doma. Inspirace zde.

Ať jsou vaše Vánoce stejně boží jak ty naše!


4 komentáře:

  1. No krásně je ve vašem rybníčku! Díky za nakouknutí:).
    Moc se mi líbí nová knihovna (taky máme teď velkou, bílou), dřevěná podlaha, kuchyňka, Halabala...
    Prostě všechno:). Můžu se zeptat, odkud máte křížek na stěně? Marně nějaký podobný sháním. Nejlépe starý bych chtěla, ale nějak se nedaří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. syroovko, křížek máme po manželově babičce, je to porcelán na dřevě, nádhera, určitě strašně drahý kousek už dřív, natož dnes

      Vymazat
  2. Klárko, jsem tu dnes poprvé a děkuji za možnost nakouknout k vám domů. Líbí se mi, jak pomalu oprašuješ staré kousky a dáváš jim nový život. I když ne vždy má smysl věci lámat přes koleno. Nová knihovna je super, je účelná, vejde se tam pořádná zásoba pěkných knih a myslím, že se ani se staršími kousky nebije (mimochodem sama mám doma stejnou, jen v "bříze"). Krásné je i zařízení místností v podkroví. Ať se daří i nadále a smůla, ať se vám vyhýbá obloukem. Hezký večer Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji! Knihovna dostane ještě takovou zajímavost, již brzy. :)

      Vymazat