Kdo mě obléká







Mám ve svém šatníku pár oblíbených kousků, bez kterých bych asi fakt byla nudná. :) Jsou to lněné šaty a šato-zástěrka, které navrhovala a spešl pro mě šila Anet z módního salonu Chanka. Narazila jsem na Chanku úplně náhodou, když jsem už asi posté sháněla nějaké originální kusy oblečení na netu. V Chance šijou přesně podle mého gusta. Trochu farm, trochu punk styl. Praktický pro lítání kolem dětí (pevnost materiálu, velké kapsy, perfektní střih), ale přitom stylový. A z vlastní zkušenosti (tisíckrát projeté sítě tam a zpět) vím, že nikdo jiný takové šato-zástěrky v ČR nešije. Takže kdo sháníte něco podobného, doporučuju mrknout na jejich stránky.

A dalším velmi oblíbeným kouskem je taška od Terez z My Bag for Life. Terez je ekoložka, žije a šije ve Slovinsku. Tašky šije ze starých džínů, které by jinak skončily v kontejneru. Její životní styl i styl práce mi imponují. Taška je navíc precizně ušitá. Nosím jí už víc jak půl roku, neustále narvanou k prasknutí a nepovolil ani šev (a že jich tam je). Navíc má prostě styl. A taky ten příběh. Jak říká Terez: "My Bag for Life je koncept, názor a snaha něco změnit - příspěvek k lepšímu světu." No, jak už zaznělo, bez těchto kusů v šatníku bych nejspíš byla nudná. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat