Dětský pokojík - upgrade













Dala jsem si práci a během uplynulého měsíce trochu upgradovala nový dětský pokoj. (Mimochodem, děti jej zbožňují, rádi se tam zašívají a hlavně v něm celou noc spí!!! Teda skoro :), ale stejně třikrát juch!) Dřevěná podlaha a bílé zdi jsou super základ, který, zdá se, pobere ledasco. Dětské kresby, knížky na poličkách, oblíbené svaté (odtud), papírový mobil (také tam), obrázky Jiřího Trnky, dětskou keramiku (z charitativní akce brandýských základek) i nějakého toho spidermana (záměrně na fotkách nefiguruje). Do pokojíčku ráda chodím, protože se mi moc líbí. Jen mi sem tam někdo zabouchne dveře před nosem.

3 komentáře:

  1. to je tak krásný prostor. ta čistota a klid a genius loci nad tím vším, musela jsem to ukázat i muži (a ten nadšen též!). j.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, od tebe to těší moc! Já ty vaše interiry obdivuji pravidelně a inspirace musí být znát i našem bydlení. Takže je to vlastně tak napůl vaše. :) Zdravím na kohoutí vršek!

    OdpovědětVymazat
  3. jůůůů a tu nádhernou postýlku a skříň, to bych taky hned adoptovala!

    OdpovědětVymazat