Fotoherbář

Sedmikráska chudobka

Orsej blatouchovitý

Fialka vonná
 
Brčál menší

Ptačinec žabinec

Rozrazil perský

Kokoška pastuší tobolka

Igísova broskvoň obecná


Igís pěknej kvíteček

Viktorkova meruňka obecná

Můj nový fotoprojekt - fotoherbář. Odkoukala jsem Pod dračím kamenem. Hlavně proto, že se děti ptají a já často nevím. Ráda bych fotila celý rok hlavně kolem domečku, u rybníka, cestou do školky a tak a pak to nějak zpracovala jako květ a plod k sobě atd. Slibuju si od toho, že se především já něco naučím a taky že děti nevyjdou ze školy mateřské přírodovědou zcela nepoznamenané.

Kdo se přidáte?

1 komentář:

  1. Teda, Kláro! Zrovna včera jsem na to při procházce myslela, že až bude Vojta větší, tak s ním budu dělat fotoherbář. Plán je vyfotit, utrhnout, vylisovat a zkompletovat s popisem. Takže já jdu do toho:)
    Martina K.

    OdpovědětVymazat