Sandály

 


Potřebovala jsem si koupit sandály. Měla jsem naprosto jasnou představu, s níž jsem se jala prohledávat český internet. Páskové, kožené, jednoduché, ale k opravdovému chození. :) Chyba lávky myslet si, že takové sandály se dají najít v běžných botových řetězcích. Blízko k mé představě měly jen sandály Vagabond, ale nelíbila se mi (vedle ceny) jejich příliš úzká podrážka. Málem už jsem je koupila, když jsem ale náhodou narazila na boty mnohem zajímavější, značky Faraon Sandals. Šijí je v Českých Budějovicích v chráněné dílně. Přišli mi během tří dnů a už teď můžu říct, že je celé léto nejspíš nesundám z nohy (a snad i dalších spoustu lét). Jsou totiž fakt festovní, žádný tenčený materiál, žádné prošití jen aby se neřeklo a přitom působí elegantně. No, zkrátka, jsem z nich nadšená!

 


P.S. Až se někdy podaří vyfotit fotku, kde nevypadám ani těhotně, ani opile, určitě ji budu s vámi sdílet. Začínám být ale trochu skeptická. :))

Žádné komentáře:

Okomentovat