Velikonoce

  

 

  

 


 

 



 


 


 


Velikonoce jsou moje oblíbené svátky. A nejoblíbenější (hned vedle vzkříšení) je fakt, že je tradičně trávíme s partou kamarádů. Letos v Orlických horách, v krásném místě, odkud bylo vidět (z okna našeho pokoje) na klášter na Hedeči. (Áách!) Bylo nás čtrnáct dospělých a třináct dětí. Slušná tlupa. Mně ale plně dostačovalo opečovávání našeho nejmenšího, který aktuálně generuje práci pro jednoho dospělého na full time. (Ach!)

Letos jsem už třetí den běžela jen na setrvačník. A sama sobě jsem musela kriticky přiznat, že dovolená se třemi mrňaty má ke skutečné dovolené daleko. Cesta domů ze zasněžených bílých plání do zeleného předjaří ale ukázala skutečnou podstatu takových dovolených. Vymáčknout ze sebe úplně nejvíc a paralelně s tím i nejvíc načerpat.

Takže ač vyčerpaná, jsem taky plně nabitá (jestli to dává trochu smysl) a připravená na vše, co má toto jaro přinést :). Co vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat