Into the Groove










Hlavou jsem pořád trochu na prázdninách, ale začátek školního roku jsem vzala zodpovědně. Udělala jsem si seznamy, rozvrhy, poctivě dělám záznamy do kalendáře (a jiné aktivity mně dost nepodobné!)

Anežka si ve školce vede dobře. Igís se mnou doma taky. A já si to (ku mému podivu) taky užívám. Hlavně ten pocit, že jsou děcka v dobrých rukou, že si ráno vyhrajou s dětma a že si pak spolu fakt užijem odpoledne (na fotkách zase nějaká sensory play).

Viki a Anežka jsou spolu v jedné třídě, tak jedinej pro koho je to asi trochu záběr je Viktor: "Mami, já každých pět minut kontroluju, kde je Anežka." Že by si to neměl tak brát, mu vysvětlete.

Doma právě sklízíme švestky. Děláme křížaly. Hodně křížal. Jenže když je to vlastně naše jediná letošní sklizeň (zahrádku sežrali slimáci), tak je to skoro posvátná záležitost. Chlapi trhaj, my s Néžou vypeckováváme a Igís nosí pecky na kompost. Nádhera!


***


While partly still one step back in the holidays, we are trying to get into the groove of the school year.

Anezka is doing great in preschool and Igi is doing great with me at home. And I am doing great, too, knowing that my kids are fine, spending their morning playing happily with other kids. I find myself to enjoy our afternoons more (some sensory play in the pictures above).


As Viki and Anezka are together in one preschool group, Viki is experiencing the heavy burden of responsibility for his sister: "Mom, I check every 5 minutes where Anezka is." Of course he doesn't have to worry that much but, oh, this one, he just somehow cannot help himself. A curse of the oldest siblings.

At home, we are currenlty harvesting plums. And drying them. A whole lot of drying. But in fact, this is our only harvest this year, so this is a whole family event. Everyone feels privileged to be involved. 




Žádné komentáře:

Okomentovat