Advent


Nejdřív vymetl kamna, pak si udělal svačinu. Proč já jsem s ním vlastně ještě doma?

Prázdné jesličky. Chtěla jsem, aby si děti zažily to naplnění, až se Ježíšek narodí.

Adventní kalendář od nicenky, obsah adventní betlém od vrzuzy.

Ode mně.

Od mých dětí.

Výzdoba, ale asi to tak nechám i přes rok. Aneb poslední staré okno v baráku je třeba hýčkat (někdy příští rok přijde vyměnit).

Ani nový okno u dětí ale nedopadlo tak zle.

I potkánci čekají na Ježíška. Občas mu to ale zalehne Anežčina gorilka Nuru.

Mám nové šaty. Jinak u mě nic nového, kdyby se někdo ptal. :)


Krásný advent, moji milí!

5 komentářů:

  1. Okno nechat - je nádherný! :)
    Prázdné jesličky se mi taky moc líbí...Už přemejšlím, jak je udělat:).
    Krásný advent k Vám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, velké jesličky odtud: http://www.mujmazlik.cz/vybaveni-kleci/jeslicky-krmitka/drevene-jeslicky-na-seno-stojanek-26x23x17-cm

      Musím říct, že jsem teprve díky nim (resp. díky e-shopu, ve kterým jsem je kupovala), pochopila, že jesličky jsou primárně určeny na žrádlo. A naprosto mě to fascinuje.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. No jo, já vím. Romantika hadr. Jenže, prostě, pokrok nezastavíš, že? Tak aspoň ty dekorace zůstávají staré.

      Vymazat
  3. šaty jsou překrásný!zdravíme žabí!

    OdpovědětVymazat