Budoucí obývák

 





Chystám (na jaře) lehkou renovaci obýváku.

Aby tu vznikl trochu lepší koutek pro relaxaci (s více místy k sezení), bude muset pryč knihovna, ale pro tu už mám místo do budoucna vymyšlené. Prozatímně budou knížky rozmístěny tak různě. Gauč mám vyhlídnutý v Ikee. Prosklěnou skříňku (velmi podobnou té vyobrazené) máme v garáži a už jsem počítala s tím, že bude na odpis, protože je to vrchní část kredence a spodní část chybí. Ale pak jsem zblikla toto foto a jsem odhodlaná jí dát ještě šanci. Křeslo Halabala jsem loni našla u silnice. Slouží skvěle. Ještě bych potřebovala jedno (ideálně za odvoz) a pak šikovného čalouníka (jako v tomto nebo tomto případě). Když k tomu pověsím závěsnou houpačku a nechám tu i starou špajzku, mohl by tu vzniknout celkem hezký koutek právě na ty kafíčka a tak. :)

Já vím, že to jsou takový marnivosti, ale pro mě je to velká věc, protože obývák vymýšlím od tý doby, co jsme se nastěhovali do nový části baráčku a protože 1) nejsem rozený designer, 2) mám od začátku cíl využít co nejvíc kusů nábytky z bývalé půdy a za 3) chci hezký prostor, ale nejsem ochotná do něj investovat víc než je nutný, tak mi to trvá už tři roky a letos už bych doopravdy ráda tento šuplík ve své hlavě zašoupla a zas pootevírala nové (nějaké nebytové).

1 komentář:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Připojte se k úspěchu Spojte se s více než 4,000,000 investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat