Její medvěd Flóra


 









Kamarádka, prvostupňová učitelka, mi nedávno doporučila pro Anežku knížku od Daisy Mrázkové, Můj medvěd Flóra. Předtím jsem jí neznala. Anežka jí dostala v listopadu ke 4. narozeninám. Trochu jsme ji spolu četly, ale ne moc, nějak nezanechala dojem. Ale pak mezi svátky můj děda daroval Anežce starýho medvěda (velikosti cca Igíse). Anežka, když ho uviděla, vyskočila a vypískla "Flóóórinka!" (Takže knížka přece jen nějaký dojem zanechala!) Flórinka byla dost zaprášená (je nejspíš po mým taťkovi a jeho sourozencích), dlouho si s ní nikdo nehrál. Tak jsme jí vykoupaly, sušily u kamen (Daisy Mrázková jí u kamen sušila 3 dny, já jsem jí k tomu nechala projet ještě čtyřma cyklama v sušičce, týden spala na topení a pořád mi nepřijde úplně proschlá.) A záhy se stala regulérním členem naší domácnosti. Snídá, hraje si, po obědě odpočívá, boří Igísovy (+máminy) stavbičky (Teda Flóri!!), převlíká se pětkrát za den. Z tý sušičky má hlavu lehce na niti, ale to Anežce ani trochu nevadí. Takže knížku nemůžu než doporučit.


Mrázková, Daisy. Můj medvěd Flóra. Praha: Baobab, 2011. [56] s. ISBN 978-80-87060-41-4.

1 komentář:

  1. jo Flórinka je u vás jistě šťastná!to je přece nejkrásnější knížka světa!!!

    OdpovědětVymazat