Weekendful!


Igimu natvrdo začalo období vzdoru. Jeho nejčastější věta "ne, to neci", často následovaná hlasitým "uéééé" mívá jediný řešení - krmení havětě.

A on si pak chvilku doma zaleze a hraje si sám a ve mně se teprve probudí ornitolog.
 
Taky zamrznul rybník. Viktor si nejdřív troufne na kraj ledu. Pak si troufne i do prostředka. Pak i vyleze na vysokej žebřík, kam nesmí, a vůbec si nějak troufá poslední dobou.
 
   
Lubošovi jde práce od ruky.
 
V sobotu ráno studoval, v kolika stupních může začít natírat střešní latě. Psali od sedmi nad nulou, tak když se teplota přehoupla přes nulu, tak na ně šel a teď už jsou nejen natřený, ale i položený.
Vypakovat se na brusle v sobotu na 8:00 je boj, hlavně pro mě osobně, ale vždycky to za to stojí (bylo by potřeba napsat si tučným písmem).

Tihle dva poctivě trénují a celkem se u toho baví. Já taju.
 
Pekáčujem miniaturně, ale přece a to se počítá.

Ha, Keva Planks v akci. Ale aby nedošlo k mýlce, dle návodu jsem základ domečků postavila hlavně já. Viktorek dotvořil cestu a Anežka stříšku garáže.

A hlavně se dobře najíst, to je základ dobrého víkendu. A tihle dva to moc dobře vědí.


Žádné komentáře:

Okomentovat