Akce gauč




Kdo jste četl některý z příspěvků na téma náš obývák (bylo jich nemálo), tak si určitě vystačíte bez komentáře.

Pro ostatní: Jsem lehce střelená, co se týče našeho obýváku. Často ho předělávám, nejčastěji poté, co jsem cca týden zalezlá doma s někým nemocným. Tentokrát to ale byla plánovaná předělávka, protože nám nestačil dvougauč koupený před lety do mnohem menšího bydlení. Přemýšlení o dokonalém (velkém, ladícím ke všemu ostatnímu, ne moc drahém) gauči jsem strávila několik týdnů. Celou akci jsem se rozhodla završit koupí zeleného sametového gauče v e-shopu nábytkového outletu. Když jsem ještě ten den uprostřed noci prozřela, vzbudila jsem Luboše a donutila ho jet se mnou druhý den do ikey. Tam jsem měla vybraný gauč ideální dle všech parametrů... krom ceny. Po hodině zkoušení gaučů a už v čirém zoufalství jsem odpadla na jeden v části rozkládacích pohovek a v tu ránu jsem věděla, že jsem dopadla na ten náš. Všechno ostatní jsme doma měli, zapadl naprosto dokonale. (Hned jsem ho ale radši přetáhla povlakem, protože nás (je) znám.)  Tím je obýváková sága (aspoň na nějakou dobu) ukončena.




Modrou komodu jsem v létě přetřela a vyměnila knopky.



Knihovna se přesune do pokoje pro hosty. Dětské knížky jsem ale zvládla umístit.

Šachový plakátek od Martina Velíška.

Obrázek z kalendáře od Phoebe Wahl.

Detail rohu sedačky a "nové" komody. Docela k sobě jdou.

P.S. Velkým plusem nového obývákového uspořádání je fakt, že jsem zrecyklovala 14 z celých 37(!) vyvrtaných děr ve zdi. (Mám velmi trpělivého manžela!)

4 komentáře:

  1. Krásný, světlý prostor! A ta komoda vypadá, že je ze stejné série jako máme skříně, ta by se nám hodila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je prý asi sto desetiletá. Vyráběná na míru tetě, co jí domek patřil před námi. Mám jí proto hrozně ráda. Viděla jsem už několik dost podobných dekorů, ale nikdy přesně tento lístek.

      Vymazat