Une Petite Poule

 


 

Náš Igísek je velký milovník slepic. Má rád ty u dědy, ty přes plot od sousedů, ty přes školkový plot i slepičky počítačové (pokud byste nevěděli, co si pustit večer před spaním :)). 

Tak když jsem přemýšlela, co k jeho druhým narozeninám a narazila na leporelo O malé slepičce, ani jsem moc neváhala. A pak jsem ještě zjistila, že je to adaptace půvabné francouzské ukolébavky Une petit poule. Melodie to není úplně jednoduchá, ale k českému textu se (s trochou vynaložené snahy) hezky hodí.


Bořkovcová, Magdalena. O malé slepičce: francouzská ukolébavka. 1. vyd. V Praze: Albatros, 2015. [12] s. ISBN 978-80-00-03876-6.




A tady pár dalších fotek z narozenin.

Úterní elektrické prázdniny způsobily, že jsem měla v kuchyni dva pomocníčky na přípravu dortu.
A po probuzení dokonce tři.
 
A nakonec jsem v kuchyni ani nemusela být.

Jsou naučení ze školky, kde mají program Začít spolu. Mají tam opravdovou kuchyň dětské velikosti s opravdovou troubou na pečení. Minulý týden jsem děti vyzvedávala dřív a byla pozvána na langoš, který pekl podle předkresleného receptu náš Viktorek se čtyřletým Matějem.

Aj, někdo zapomněl koupit dortové svíčky.

Motorkááááá!



2 komentáře:

  1. já jsem myslí neustále u slepic!:)tuhle knížku jsem minulý rok kupovala nějakému miminku a moc se mi líbila:)inspirovala jsi mě asi ty k tomu, aby nám František namazal večeři:)ale struhadlo bych jim ještě nepůjčila, jsem srab!dort vypadá luxusně, jaký je recepis?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domácí krtkův dort od Moniky Brýdové (http://www.brydova.cz/recepty/moucniky/659-domaci-krtkuv-dort-). Děláme ho už mnoho let a vždy s úspěchem. Dětem v kuchyni zdar!

      Vymazat