Nový koníček











Myslím, že mám nový koníček.  


***


Z kurzu tisku na textil.

8 komentářů:

  1. Jeee,to vypadá skvěle!:)Krásné obrázky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! a beru to jako odborný komentář (teď jsem totiž prvně pořádně nakoukla na tvé stránky, Veru, a opravdu koukám, nádhera!).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Kéž by mi šel někdy sítotisk tak jako během kurzu. Rytí do lina a tiskání přes síto vyhrály soutěž o nej relaxační techniky.

      Vymazat
    2. tyjo tak já se u toho tisku dost stresuju:)pro mě je největší relax kreslit, nebo šít v ruce umolousaný chudáky/háčkovat!ale jo, rýt rydlem, to jo, to je relax skvělej!

      Vymazat
    3. To proto že jsi profík a už od sebe něco očekáváš. Já od sebe u tisku neočekávám nic, takže můžu být vždy jen příjemně překvapená. :)

      Vymazat
  3. Ať se na tom koni dobře jede. Je parádní :-)

    OdpovědětVymazat