Cabbages & Roses







Jsem velká fanynka britské oděvní značky Cabbages & Roses. Šijí hodně šatů, používají hodně kostiček, široké střihy, třeba tyhle šaty, och, ach! Jenom kliknout. Ovšem ta cena!

Tak aspoň obcházím sekáče a hledám věci, které by se daly hecknout ve stylu Cabbages & Roses. Posledně jsem objevila výše vyobrazené šaty. Včetně úprav u mé dvorní švadlenky za padesátkrát nižší cenu. Že se povedly?


P.S. Existuje v ČR (nebo jinde) výrobce podobně zajímavého oblečení jako dělají Cabbages & Roses, jen o krapet cenově míň nákladného? Nechcete se do toho někdo pustit? Byla bych první zákaznice.


4 komentáře:

  1. U nás v Kroměříži je jeden obchůdek s podobným stylem šatů (pokud za ta léta, co jsem tam nebyla nezměnili styl, ale řekla bych, že ne:)), tak jestli si někdy uděláte výlet, ráda Tě zavedu! (Jakou máš kdyžtak velikost? Možná mám nějaký kousek v S nebo M na půdě, mrkla bych se.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to by bylo fajn. Velikost mám ale větší. Určitě L.

      Vymazat