Moje funkční šatna


 
 


 




Teda nejen moje, nás všech (jinde v domě oblečení neskladujem). Ale můj projekt, pomalu realizovaný, ještě ne úplně dokončený. Původně na tomto místě byla ložnice. Ta ale padla kvůli schodišti a technické místnosti. Do projektu jsme si vymysleli kancelář. Jenže to se ukázalo jako blbost, protože je to místnost průchozí, tmavá, vlastně jenom taková prodloužená chodba. Takže od začátku to tu přirozeně sloužilo jako odkladiště všeho možnýho. Na oblečení pro nás všechny tady dlouho ani nezbývalo místo. Pak se ale reorganizovalo a tak, jak to my ženský umíme, a tak tu vznikla šatna. Po všech směrech funkční. Děcka konečně vědí, kde mají svoje oblečení. Prádelní proces, jak nemusím nikde běhat, je mnohem rychlejší. Sezónní hadry už neputují do garáže. Jsem ráda!



A ještě fotka ze stavby před rozdělením místnosti:


6 komentářů:

  1. To je paráda. Toho prostoru a vse po ruce na jednom miste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to se mi na tom líbí, že všechno je na jednom místě. Jen nevím, co na to děti, až povyrostou. Asi budem muset zase přesunovat.

      Vymazat
  2. Úžasně vyřešený! Navíc ta dřevěná podlaha, dveře, bílý skříně...a ten strop! Ach:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli stropu a podlaze jsme si nechali starou část domečku, ač to s sebou nese spoustu nevýhod. Ale prostě, nešlo to jinak. Ty, Marti, rozumíš, viď!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ráda bych se pyšnila, že koncept je můj nápad, ale mnohem víc než to je spíš výsledkem náhody.

      Vymazat