Tisknu

 



Nevydržela jsem to a nakoupila si pár hotových šablon na sítotisk a hned potiskala zašlé oblečení. Původně jsem chtěla potisknout jen Anežce umazané, nevypratelné šaty. Pak mi bylo líto, že by kluci nic nedostali, tak jsem hledala u nich ve skříních a jak jsem tahala jedno zašlý tričko za druhým, nějak jsem se nedokázala zastavit.








Taky jsem vytáhla tiskátka písmenka, co už si tu schraňuju asi pět let a zatím nebyl důvod je vytáhnout.  A nakonec do lina vyřezávané kolo, které se ale z nějakého důvodu tiská i s pozadím.



Anežka byla nadšením bez sebe. "No, mamiiii, to je krásný. A to taky. A tohle!"  



Igísovi, který se do toho všeho vzbudil, to bylo jedno.  V tričku zapózoval, následně si ho pokydal jogurtem a bylo.



A takhle to vypadá, když se tiská místo skládání prádla, balení na víkend a jiných povinností.



Dlouho jsem krom školy neměla žádný koníček, tak jsem ráda, že teď mám. Juch!



EDIT: Uvažuju o koupi nějakýho setu na výrobu vlastního síta. Nemáte někdo z vás výtvarně nadaných tip? Koukala jsem na toho. Ale nejsem si jistá.  



Žádné komentáře:

Okomentovat