Mimi update II.


Hrozně bych si přála napsat, že moje čtvrté těhotenství jde tak pohodově jako tři předchozí. Před dvěma týdny jsem ale prodělala pátou dětskou nemoc a rázem se tak kvalifikovala mezi vysoce rizikové těhotné. Po martiriu obcházení všech možných instancí, kde si s pátou nemocí nikdo úplně nevěděl rady, jsem nakonec zakotvila u odbornice na infekce tohoto typu, která realisticky pracuje s možnými riziky. Je jich celá řada a hrozí po celý zbytek těhotenství.





V každém případě jsem moc ráda za svou dosavadní přípravu. Za blízké duše, které mě nechají vypovídat, když to zrovna potřebuju. A za své děti, které mě nenechají nad tím vším moc přemýšlet.

4 komentáře:

  1. Kláro,držím palce ,ať to všichni zvládnete a nic horšího už vás nepotká.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám přeju, ať je všechno v pořádku!

    OdpovědětVymazat