Cestovní deníky





... jsem si vedla od svých 16 let. Poctivě z každé cesty. Začalo to školním výletem do Anglie, pokračovalo au-paiřením v Londýně, jahodami ve Skotsku, stopovacím výletem do Chorvatska s klukem, se kterým jsem se znala v té době sotva pár měsíců (a letos jsem oslavili 13 let spolu:)), několika pracovními pobyty v Irsku, proložených mnoha dalšími výlety po různých koutech Evropy a vyvrcholilo to stáží v Bruselu.












Nejvíc vzpomínám na cesty, kdy jsme ještě neměli peníze, nelítali, hodně stopovali a spali pod stanem. Cestování mi vydrželo celých deset let, do mých 26, kdy jsem porodila svého prvního chlapečka. Toulavé boty jsem za celou dobu svého mateřství nepocítila. Asi protože mám nacestováno do zásoby. Teď se ale těším, až budu uvádět do světa dobrodružných cest svoje děti. 

Letos jsme začali a ve vedení cestovní deníků už mám, zdá se, malou pokračovatelku.










3 komentáře:

  1. To je krásny zvyk, písať si cestovateľské denníky. Nech jej to dlho vydrží a má veľa krásnych zážitkov, ktoré si môže zapísať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat