Jáchym




* 18.10.2016 ve 2:50 v noci

Narodil se dost neohroženě, necelých dvacet minut potom, co jsme dorazili do porodnice. Narodil se naprosto nebojácně po pár silnějších kontrakcích. Já jsem se trochu bála, ale byla tam se mnou Věra a ta mi řekla, ať to dítě už pustím na svět. Tak jsem ho pustila. Vkleče, do jejího náručí. A od té doby se radujeme.

Radujte se s námi.


***



12 komentářů:

  1. hurá!juchú!radujemese! Jachymkovi mnoho Boží ochrany a požehnání! Budou s Františkem z podobného těsta, byl venku za 55minut po tom, co jsem se vzbudila prasklou vodou:)

    Moc na vás myslíme!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná zpráva!!! Radujeme se!!! Moc jsem myslela. A myslím dál!
    Přejeme hodně Boží lásky a ochranu Panny Marie.
    ♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Raduju se. Jáchyme vítej na světě.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám radost velikou, vítám Jáchymka na světě a přeji, ať je dobře pospolu, v šesti.
    PS: My máme taky Jáchyma, takže samozřejmě píšu, že jméno jste vybrali nejkrásnější :-) Opatrujte se, všichni, u Žabího rybníčku.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju k malemu Nebojsovi. Je krasny. 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda k vám nakukuju, jste sympatická rodina. Moc blahopřeju k Jáchymovi. A trochu jsem se u popisu narození zasnila, jak to bylo před 3 měsíci u nás. Náš klouček, taky čtvrtý v pořadí, se též narodil zcela neohroženě celých dvacet až třicet minut přetím, než jsme dorazili do porodnice:-) Na strach nebyl čas, vplul mi do náručí zcela sám... A je úžasný.
    Moc si to užívejte.

    OdpovědětVymazat
  8. ♥♥♥Vyprošuju Boží požehnání pro celou rodinu a hodně síly pro tebe, Klárko:-) Pusu velikou za statečnost pro tebe i Jáchyma - krásné jméno:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, gratuluju! Ať je vám spolu krásně! Opatrujte se. ♥

    OdpovědětVymazat