Cesta do Betléma




Začal advent, moje nejmilejší část roku. Letos mají děti dobrodružnou výpravu do Betléma. Na cestě plní úkoly. Včera třeba pekly perníčky. (Dělání těsta je na mě, se třema pomocníkama bych to nedala, oni dostanou až hotové a vykrajují.) Dnes mají V. a A. pro Igíska pro radost postavit mrakodrap z kostek, aby si ho mohl zbořit. Až to splní, namaluju jim obrázek mrakodrapu a nalepím do dnešního okýnka. Inspirace zase u nicenky, protože ona prostě děti zná a ví. Taky letos pro ně připravila bezva aktivity.



A tady něco pro mě. Moc se mi líbí tento adventní kalendář pro ženy.




Výzdoba vytažená, do nepořádku položená. Nejvíc se mi líbí plyšákový betlémek, který si vymyslely a zrealizovaly V. a  A. samy.



Krásný advent i vám.


***

3 komentáře:

  1. Mončičákový betlém je úžasný. :-)) Přeju vám krásný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  2. TEn plyšákový betlehem je nádherný! :)

    Aj pohodička na verande. A adventné kalendáre vyzerajú tiež veľmi lákavo. Asi sa inšpirujem k roku. (Aj keď som ich ešte poriadne nepreskúmala - idem na to!)

    Radostný advent vám želám!

    OdpovědětVymazat
  3. Do našeho betlémku děti loni přidaly Annu, Elsu, Woodyho a černého pudla (prostě všechny figurky podobné velikosti, které doma našly)...takže chápu :-) Díky za inspiraci a krásný advent i vám!

    OdpovědětVymazat