Legolas a spol.







S Anežkou máme spoustu společných témat - oblíkání, sponečky, barvičky a tak. S klukama je to pro mě těžší, protože se nezajímám ani o motorky, ani fotbal, ani nejsem technický typ. Ale teď jsme si s Vikim společný zájem nějak náhodou našli. Froda, Legolase a jeden prsten, co vládne všem. Já večer čtu v posteli a ráno vyprávím, co jsem přečetla. Dost často na otázku, co jsem večer přečetla, teda musím odpovídat že nic, protože jsem u druhýho řádku usnula.

V. se vžil do Legolase. Jeho nástoje je ochoten nejen namalovat (= rozcvičovat ztuhlou ruku), ale i jejich názvy číst a psát (na rozdíl od slabik a slov ze slabikáře). Tak kéž nám tenhle společný zájem vydrží celou první třídu. A zdar i dalším společným zájmům maminek a synů!

Máte nějaké?



Žádné komentáře:

Okomentovat