Z minulého týdne





Ještě vkládám pár fotek z minulého týdne. Děti byly s babičkou a dědou po výletech po okolí. Moc si ten týden užily.

Tento týden jsme o poznání víc doma. Párkrát jsem vyrazila s kočárkem do školy, ale u Labe to dost fučelo a cestou zpět už všichni řvali (mě nevyjímaje). Vypravování do školy nám celkem jde. Odpoledne to ale bývá dost improvizace a zkoušení, co jde a co už je moc. Přesuny z domu někam autem jsou častý a hodně usnadněný tím, že v kuse pouštím audio Kvak a Žbluňk jsou kamarádi (vypráví to Vojtěch Dyk s Jakubem Prachařem a je to sranda pro dvouleťáky, čtyřleťačky, prvňáky i třicátníky).

Jáchym je zlatý. Kojí se rychle, vstává jak kdy. Ideální by teda bylo, kdybych chodila spát brzy. Jenže já se pustila do Pána prstenů. Ne filmu. Knížky. Tak mi to večer prostě nedá. Ale nečetla jsem nic ani nepamatuju a pokaždé když přelouskám pár stran, cítím se tak nějak důstojněji.

Holky moje, sousedky mi sem nosí jídlo. To je vám takový blaho, že se to ani nedá popsat. Teplý jídlo darovaný. A ještě vyposlechnou mé hormony poznamenané výlevy. I Jášíka pochovají.


Máme se vlastně strašně hezky!


Tady Jáchym v babiččině náručí.

Žádné komentáře:

Okomentovat