Čas předvánoční









Plot den před Štědrým dnem, skoro hotový. Chlapi za oknem tak makaj, že mám pocit, že taky musím něco dělat. Tak jsem včera umyla okna. Podstatně větší radost mi ale udělala hvězda, kterou jsme s Anežkou vyrobily (je ze svačinových pytlíků). Budiž mi to poučením pro dnešek. Pohodový čas s dětma je víc než uklizeno (neboť to druhé má jepičí život).

Adventní cesta do Betléma vrcholí. Poslední dny bylo za úkol - koupit stromeček, koupit kapra. Dneska ještě nevím, původně jsem dětem řekla, že úkolem dnešního dne je úklid. Původně to byla cesta za dobrodružstvím a taky byla - hráli jsme hry i divadýlko, stavěli a bourali stavebnici, pekli a malovali - jen ty poslední dny jsou lehce přízemní. Takže s největší pravděpodobností ten dnešní úkol ještě přehodnotím :).

Pohodový čas předvánoční přejeme! Aneb už jste viděli toto video?







Žádné komentáře:

Okomentovat