Uklizeno



Ač se snažíme a každý večer celá rodina uklízíme, stav zvaný uklizeno u nás doma moc často nevládne. Nijak mě to netěší, ale už jsem se naučila se z toho moc nehroutit (jenom sem tam).





Krom pravidelného uklízení (resp. uklízení v jednom v kuse) řeším nahromaděný binec takhle:

1) Když je příznivá atmosféra a nikdo mě zrovna akutně nepotřebuje, hecnu se a to co se nahromadilo uklidím ( i když to často znamená nechat batole dělat binec jinde).

2) Když není příznivá atmosféra, uklidím, co se dá a zbytek nechám na večer manželovi nám všem.

3) Když už je to hodně špatný a energie není, musíme se smířit s následujícím faktem, nezhroutit se a zabrat druhý den.




A jelikož je právě dnes ten druhý den, jdu se nezhroutit a zabrat.


1 komentář:

  1. Jé, a já už si myslela, že to takhle funguje jenom u nás. Díky Vám za tento příspěvek, pohladil mě po duši. Já pořád říkám, že práce není zajíc - neuteče :-D . Jo a moc se mi líbí Vaše modrá komoda! Mějte se hezky a přeju Vám krásné vánoce! ZUZU

    OdpovědětVymazat