Učit se jazyky

Anglicky umím celkem obstojně. Možná ze mě brzo bude dokonce kvalifikovaná úča. Ostatními jazyky - přes veškerou snahu absolvovaných škol - ale ani nekváknu (poznámka pro sebe samou: vyhledat, jak kvákají žáby anglicky). A přitom bych tak ráda.

Jaké nadšení bylo objevit před časem aplikaci duolingo (znáte?). Chvíli jsem dělala denně 10min. němčinu. Pak jsem ale na dlouho polevila. S koupí chytrého telefonu to ale opět přichází k řeči.

Všeobecně mi koncept duolinga přijde hodně dobrý. Hlavně po stránce motivace k pravidelnému dennímu studiu. Myslím, že by mělo velký význam využívat aplikaci v kombinaci s klasickými hodinami (možná to od září budu mít šanci vyzkoušet - v roli učitele jazykového kurzu). Zkušeností s výukou dospělých mám dost na to, abych věděla, že právě nárazovost studia je ta největší slabina.

Tak se chci zeptat, je tu někdo dlouhodobý student duolinga? Nebo učitel, který zkoušel využít duolingo ve svých hodinách? Podělte se o své zkušenosti.

1 komentář:

  1. Duolingo ma nadchlo tiež. Ja som ale večný začiatočník, apredujem len pomaličky, nie a nie mi slovíčka ostať v hlave, a už začínam poľavovať aj tam. Chcelo by to asi aj živého učiteľa, čo by mi občas poradil, poučil ma a hlavne by som mala motiváciu nepoľavovať.

    A ako kvákajú žaby po anglicky náhodou viem. Mali sme onedhy kresleného krtka - výuku angličtiny. :)
    Anglické (alebo americké?) žaby hovoria "bibit, bibit" :)

    OdpovědětVymazat